Da er bilen levert, takk til alle som bidro!
Kjære venner,
Med litt forsinkelse kommer det en oppdatering fra oss angående innsamlingen dere bidro til på Spleis i februar. Denne gangen samlet vi dessverre inn mindre enn forventet. Likevel klarte vi, med noe egenfinansiering samt bidrag fra næringslivet og frivillige, å utløse en langt større støtte enn det innsamlingen alene ville gjort mulig.
Denne gangen ble ressursene brukt til å skaffe et kjøretøy som allerede er levert til frontlinjen – nærmere bestemt i Pokrovsk-retningen, for de som er interesserte.
I videoen takker soldatene bodøværingene som bidro.
Det er imponerende å se hvor virkningsfull støtten deres faktisk blir. Tusen takk til alle som bidro – vi ser frem til videre samarbeid i fremtiden.
Husk at selv små bidrag kan gå langt. Det er kanskje ekstra viktig å minne om nettopp dette på frigjøringsdagen idag.
Ha en fin helg når den tid kommer og heia Glimt!
Mvh.
Styret
Den Ukrainske foreningen i Bodø

