Vi er i mål!
Tusen takk for den fantastiske støtten dere har gitt God påske, lille venn 2026!
I dag hadde vi første sending av påskeegg til barn i familier med dårlig økonomi. Det er alltid rart, ydmykt, fint, trist og godt å møte familiene. De trenger virkelig den hjelpen de kan få - og det er kanskje vanskelig for mange å forstå hvordan deres hverdag er.
Vi som er frivillige setter stor pris på bidragene deres - de er med på at vi kan gjøre denne handlingen. Jeg håper hver og en av dere som har gitt et bidrag kan klappe dere selv på skulderen - å si takk. Det har vi veldig lyst til at dere skal gjøre <3
God påske, alle sammen. Dette har vært en flott innsamling!
Hjertelig hilsen
Alle oss i God jul, lille venn