Hopp til hovedinnhold

Oppdateringer

  1. 8. juni 2026 20:26

    WOW! Vi har passert en halv million kroner! 👏🎉🥹 

    Vi er utrolig takknemlige for engasjementet ditt. 

    Sammen skaper vi håp for alle som er berørt av parkinson.

    Tusen takk for at du er med på laget! 💙

    Nå går vi for enda mer frem mot 13. juni - husk å dele Spleisen! 👊

    Hilsen Annette - på vegne av Norges Parkinsonforbund 

    #TålmodighetenErSlutt 

  2. 23. mai 2026 17:45

    ❤️‍🔥 Over 300 000 kroner innsamlet for parkinsonsaken – og vi er fortsatt i full fart!

    Et lite glimt fra i fjor da generalsekretær Kristin Ruud og jeg gikk 5,7 mil for parkinsonsaken 💪

    Tusen takk til alle dere fantastiske innsamlere som har startet Spleis, delt, heiet og skapt engasjement over hele landet 🙌 Dere betyr utrolig mye!

    Det er faktisk dere som gjør dette mulig 💙 Hver eneste innsamling, gave og deling skaper håp, forskning, bedre behandling og en bedre fremtid for alle som er berørt av parkinson.

    Og fortsett gjerne å dele engasjementet videre 💙 Hver eneste deling bidrar til å skape enda mer håp og synlighet for parkinsonsaken 👊

    Stor takk og varme heiarop til hver eneste en av dere – vi heier skikkelig på dere 👏💙

    Takknemlig hilsen,
    Annette

  3. 8. mai 2026 16:02

    Nesten 229 000 kroner! 💙👊

    For en respons på Parkinson Unity Walk – tusen takk!!!

    Det er helt utrolig å se hva dere har fått til allerede 💫

    Takk for at du har startet Spleis, delt historien din, invitert med mennesker og gjort parkinsonsaken synlig 💙

    Og vet dere hva? Det føles faktisk som at dette bare er starten… 🔥

    Fortsett å dele og engasjere. Det er nå det virkelig begynner å røre på seg 👊

    Sammen bygger vi noe stort.

    #TålmodighetenErSlutt #UnityWalk2026 

  4. 6. mars 2026 21:48

    Så flott at dere er i gang, Monika og Indre Østfold! 👏💙 

    Tusen takk for innsatsen for parkinsonsaken. Hver krone og hvert skritt bringer oss nærmere bedre behandling - og en kur.

    Vi heier på dere hele veien! 💙

    – Annette, på vegne av oss i Norges Parkinsonforbund

13. juni går Indre Østfold Parkinsonforening for kampen mot Parkinson. Bli med du også!

96 566 kroner innsamlet

131 givere
7 dager igjen
Indre Østfold Parkinsonforening
Verifisert
Monika Svinndal står bak spleisen
Denne knappen åpner en modal med delingsknapper, hvorav den første heter «Del på Facebook».

Spleisens sponsorer

  • Marker og Eidsberg Sparebank20 000 kr
  • IØANO Gjensidig Brannkasse10 000 kr

Siste aktivitet

  1. Anonym
    1 giver ga anonymt
  2. Britt Sissel Vegsund
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til med arbeidet!
  3. Dag Svinndal
    støttet og skrev en hilsen
    Auksjon
Vis all aktivitet

Hjelp Indre Østfold Parkinsonforening å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Monika Svinndal er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×