13.juni er vel forbi - jeg gikk ikke tur, men løp venstresvinger!
I år krasjet dessverre årets unity walk med hundeutstilling i Sandefjord🐾. Derfor arrangerte vi ingen tur som i fjor. Men jeg løp ørten venstresvinger på utstilling for både championat og parkinson. Vet ikke helt hvor mange venstresvinger det ble totalt, men det ble 15 sløyfer og 5 nye titler med hjem på mine to hunder🎀🏆. Det blir 100 kr per sløyfe og tittel fra meg for unity walk-dagen, istedenfor arrangert tur. Håper vi kan få til en tur neste år 💙💛
Spleisen holdes åpen ut juni 🤩 Nå er papsen og jeg på vei til Tyskland, i løpet av uka blir det tur med de fine parkinson unity walk t-skjortene våre 🤩


