
Aktivitet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenGodt jobbet Edmund❤️
- SMSvein Åge Martinussenstøttet og skrev en hilsenBestefar
- LMLinda Savjord Mohusstøttet og skrev en hilsenMormor til flinke Amilia❤️
- FFaijastøttet og skrev en hilsenHurra for spreke Amilia
- RTRegine Tendvallstøttet og skrev en hilsenSponsor for Einar-Johan Tendvall Vangstad🫶🏻
- PAPolarplast Asstøttet og skrev en hilsenSponsor for Johannes Lundbakk
- KKjellstøttet og skrev en hilsenGodt jobbet! 😀
- Anonym2 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenGodt jobba, Linnea🥰
- Anonym1 giver ga anonymt
- HEHans og Elisestøttet og skrev en hilsenHeia Petter 🥰
- IIzabelastøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LLily❤️støttet og skrev en hilsenGodt jobba❤️
- LLilystøttet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenStøtta Ludvik Johan
- Anonymstøttet og skrev en hilsenEven og Ådne
- Anonym2 givere ga anonymt
- OOnkelstøttet og skrev en hilsenBra jobba Aksel og Brian
- MMammastøttet og skrev en hilsenKjempe bra jobbet Lilja & Magnus❤️
- BHBerit Haugvaldstadstøttet og skrev en hilsenGodt jobba Harald og Milla! Så stolte av dere😊
- EGElwira og Gøranstøttet og skrev en hilsenFlott løp, Aria, du kan være stolt av deg selv, det er vi. ❤️😘
- JJJune og Finn Jensen.støttet og skrev en hilsenStøtter Kristian Elinas,flott utført til en viktig sak.Mor å far heier på deg.
- JOJan-Petter Olsenstøttet og skrev en hilsenGodt jobbet Kornelius
- JOJan-Petter Olsenstøttet og skrev en hilsenGodt jobbet Edmund
- Anonym1 giver ga anonymt
- EEvystøttet og skrev en hilsenGodt jobba Erika 🥳
- MMathildestøttet
- RJRoald arne Johnsenstøttet og skrev en hilsenBenjamin og Mari Kristin løp for barnekreft foreningen
- Anonym1 giver ga anonymt
- AMAmanda og Mabelstøttet og skrev en hilsenSpons fra moffen, mimmi og pepsi ❤️
- AMAmanda og Mabelstøttet og skrev en hilsenFlinke jenter! Spons fra besta og besten 🥰
- KAKransvik ASstøttet og skrev en hilsenVi har støttet Johannes Lundbakk med 100 kr pr runde. Godt jobbet 🙌🏽
- Anonymstøttet og skrev en hilsenAlvilde-skoleløp
- Anonymstøttet og skrev en hilsenGodt jobba Alvilde Moen 👏🏻👏🏻
- BGBente Gjelsethstøttet og skrev en hilsenSkoleløp Elomine, Lilly og Ylva
- BBæffenstøttet og skrev en hilsenHeia Elomine og Lilly 🏃🏻♀️
- Anonymstøttet og skrev en hilsenGodt jobba Eivind Olai!
- Anonym2 givere ga anonymt
- LMLayla Pacifico Myrvangstøttet og skrev en hilsenBra jobbet Kevin Aiden Myrvang ❤️
- SGSponsorer til Geibstøttet og skrev en hilsenKjempeflinke Geib Zander!
- BBæstastøttet og skrev en hilsen400 Lilja-Cathrin og 400 Magnus Andreas
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenSuper innsats Emre🏅
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHeiia Emre! Fra mormor og bestefar🥰
- PPappastøttet og skrev en hilsenBra jobba Ariel å Alice 🤩
- BBenedictestøttet og skrev en hilsenGodt jobba Harald og Milla😊
- AABKstøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- WTWenche Torrissenstøttet og skrev en hilsenFlott initiativ! Heia Sanna!
- MRMamma, Pappa, Sofie og Rikke ❤️støttet og skrev en hilsenFlenke Einar-Johan ❤️
- MFMor og Farstøttet og skrev en hilsenSponsor til Einar-Johan ❤️
- EElliestøttet og skrev en hilsenGodt jobba, storesøster ❤️
- Anonym2 givere ga anonymt
- CTConnie & Tommystøttet og skrev en hilsenSå flinke du og dine medelever var, Emma 🥰
- Anonym2 givere ga anonymt
- GMGumor Majastøttet og skrev en hilsenGodt jobba Johannes Lundbakk
- RLRonald Lundbakkstøttet og skrev en hilsenGodt jobba Johannes Lundbakk
- TDTante Cecilia og Onkel Dagstøttet og skrev en hilsenSponsorer for Johannes Lundbakk
- TATrude og Aslestøttet og skrev en hilsenSponsor for Magnus Staulvik
- TOTante & Onkelstøttet og skrev en hilsenFor rundene til Ludvik 🏃🏼♂️💪🏼
- CECindy og Emilstøttet og skrev en hilsenBra jobba Lilja 💪🏻👏🏻
- FFinn-Christianstøttet og skrev en hilsenSponsor for Johannes Lundbakk
- TCTante Cathrinestøttet og skrev en hilsenGodt jobba Johannes og alle de andre flinke løperne 💪💪🥇
- Anonym2 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenKjempeflinke Erika 🥰😍
- BLBæsta og Lollostøttet og skrev en hilsenHurra for gutta våre. Johannes Lundbakk og Linas Skogstad - som løp for en god sak❤️
- MMalinstøttet og skrev en hilsenSponsor for Johannes Lundbakk
- LLaurastøttet og skrev en hilsenSponsor for Johannes Lundbakk
- MMMats og Maritstøttet og skrev en hilsenSponsor for Johannes Lundbakk
- KBKenneth Bjerkestøttet og skrev en hilsenSpons for Johannes Lundbakk
- PLPernille Bjerke Lundbakkstøttet og skrev en hilsenSpons av Linas
- TSTante Sisselstøttet og skrev en hilsenGodt jobba Harald og Milla🏃♀️🏃♂️
- SSStåle Skogstadstøttet og skrev en hilsenGodt jobba Johannes 🙂
- Anonym6 givere ga anonymt
- CCamillastøttet
- TATante Ita og Onkel Arnestøttet og skrev en hilsenDåkk e flenk å spreng Amanda og Mabel.
- Anonym1 giver ga anonymt
- KKamillastøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- BBBestemor og bestefarstøttet og skrev en hilsenGodt jobba Aria ❤️
- MMathiasstøttet og skrev en hilsenSpons til storebror Petter🇳🇴
- EElisestøttet og skrev en hilsenStolt sponsor av Elias🥰🥳
- OOfeliastøttet og skrev en hilsenHeia Linas 😇
- BBestemorstøttet og skrev en hilsenHanna og Johan Asp 🥰
- MFMor og farstøttet og skrev en hilsenHeia Magnus👏🏻🏃🏼➡️🤩
Spildra skole - Team Rynkebys skoleløp 2026
91 905 kroner innsamlet
206 givere
, 36 dager igjen
Siste aktivitet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenGodt jobbet Edmund❤️
- Svein Åge Martinussenstøttet og skrev en hilsenBestefar
- Linda Savjord Mohusstøttet og skrev en hilsenMormor til flinke Amilia❤️
Hjelp Ingrid Våset å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Ingrid Våset er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
