
Aktivitet
- Anonym3 givere ga anonymt
- RRunastøttet og skrev en hilsenGodt jobba for en god sak💪
- MMaidistøttet og skrev en hilsenGodt gjennomført skoleløp også i år😊
- Anonym1 giver ga anonymt
- KHKayla og Chloe Hortonstøttet
- AIAda, Emrik og Isak 🏃♀️støttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- TT&Tstøttet og skrev en hilsenGodt initiativ!!
- Anonym1 giver ga anonymt
- JLJacob og Caspian Bang Lindseth🏃🏃støttet
- NNikolaistøttet
- MVMarianne Vedingstøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- MSMatheo Sletten-Mikalsenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- KJKjersti Johansenstøttet og skrev en hilsenGodt jobba👏👏, og fint å støtte en veldig viktig sak❤️
- Anonym4 givere ga anonymt
- JJuliannestøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LLindastøttet
- IJIren Jenssenstøttet
- FFFabian og Filipstøttet
- TSTove Sjursenstøttet og skrev en hilsenGodt jobba alle sammen 👍👏🥰
- Anonym1 giver ga anonymt
- KKKaroline Kjærstadstøttet
- UMUnni Mikalsenstøttet
- LLLinda Laupstadstøttet og skrev en hilsenGodt løpt av elever ( og voksne) fra LBU og spesielt til 3A som innfridde lærerens krav🏃🏃♀️🏃♂️
- ÅBÅshild Blysethstøttet
- RSRemy Skarstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHeia, Anna Ravnå, og alle andre som løp. Kjempebra innsats!!!🏃♀️🏃🏃♂️🏃♀️💞
- Anonym6 givere ga anonymt
- LRLisa Rønningstøttet og skrev en hilsenGodt jobba 🏃😁
- Anonymstøttet og skrev en hilsenAleksandra, Andreas og Petter
- Anonym3 givere ga anonymt
- FSFantastisk løpsglede blant store og små.støttet
- CACharlotte Marseliussen Aasenstøttet og skrev en hilsenGodt jobba Marcelius, Othelia, Emilian og bestefar 😁
- Anonym1 giver ga anonymt
- TOTina Olaisenstøttet og skrev en hilsenMasse flinke barn idag, heia heia👏👏🏃♀️🏃🏻
- Anonym2 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHeia 10. Trinn!!!
- Anonym1 giver ga anonymt
- KKaristøttet og skrev en hilsenHeia 3B
- LSLex Johannes og Felix Røstad Skillestøttet
- TTonestøttet og skrev en hilsenOdin Nathaniel Nyland
- EEileenstøttet og skrev en hilsenHeier på Jonas og Kasper og alle som springer i dag. Godt jobba🥰
- NNoahstøttet og skrev en hilsenSprunget 9 runder 🔥
- Anonym2 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenFlott arrangemang ❤️ Bestemor til 3 løpere ❤️
- Anonym1 giver ga anonymt
- EIElisabeth Ingridstøttet og skrev en hilsenFlinke onga og voksne som løp idag 👏
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHeia 1.klasse
- HTHeia 1 trinn👏👏🇳🇴støttet og skrev en hilsenTove
- FGFamilien Furuseth med gjesterstøttet og skrev en hilsenLykke til LBU💪🏃♀️🏃
- GGrystøttet og skrev en hilsenHeia 2. trinn
- EVEmilie Vassdalstøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- LLinestøttet og skrev en hilsenHeia, Heia!
- NNikolaisen-Aasenstøttet og skrev en hilsenHeia - Heia 👏🏼
- MMariastøttet
- HGHalfrid Gartnerstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- EOEmilie Olsenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenLykke til Emrik
- HJHåkon Andre Johansenstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- FBFint at barn løper for kreftsyke barn!støttet
Leirfjord barne-og ungdomskole - Team Rynkebys skoleløp 2026
24 746 kroner innsamlet
86 givere
, 36 dager igjen
Siste aktivitet
- Anonym3 givere ga anonymt
- Runastøttet og skrev en hilsenGodt jobba for en god sak💪
- Maidistøttet og skrev en hilsenGodt gjennomført skoleløp også i år😊
Hjelp Ingrid Våset å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Ingrid Våset er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
