
Aktivitet
- Anonym5 givere ga anonymt
- EGEspen Gillesvikstøttet og skrev en hilsenBra jobba
- Anonym5 givere ga anonymt
- TGThorstein Gjerdestøttet
- Anonym5 givere ga anonymt
- FFrankstøttet og skrev en hilsenBra jobba, stå på! 😀
- ATAnnlaug Teigenestøttet og skrev en hilsenDere gjør en flott jobb for bygda👍
- Anonym1 giver ga anonymt
- PPålstøttet og skrev en hilsenTakk for løyper
- LELars Eivindstøttet og skrev en hilsenHeia dugnadsånd og flotte skiløyper!
- OEOddbjørn Emblen.støttet og skrev en hilsenVeldig godt jobba alle sammen.👌👍
- SJStefan Jacobsenstøttet
- Anonym10 givere ga anonymt
- LLinnstøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra jobba! Lykke til med innsamlingen!
- Anonym1 giver ga anonymt
- AAndreastøttet og skrev en hilsenTakk for innsatsen❄️🩵
- Anonym1 giver ga anonymt
- JJannikestøttet
- VGViggo Gundersenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- HHelenestøttet og skrev en hilsenTusen takk for den fantastiske jobben dere gjør.
- KHKjell Eivind Holmenstøttet og skrev en hilsenFlott satsing! Takk for gode spor!
- Anonym1 giver ga anonymt
- JCJan Chirkowskistøttet og skrev en hilsenSetter stor pris på jobben som gjøres på løypene. Dere gjør det til en trivelig vintersesong oppe på Østrem.
- Anonym8 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenTusen takk for jobben dere gjør 🤩
- GBGeir Ove Bueidestøttet og skrev en hilsenStå på!
- Anonym1 giver ga anonymt
- RARagnhild Akslenstøttet og skrev en hilsenFlott at dere jobber for fellesskapet!
- MAMarianne & Audunstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- JSJon Thomas Schjølbergstøttet
- ØØrjanstøttet og skrev en hilsenTusen takk for supert arbeid med løyper!
- JGJens Arne Gjørsvikstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- AJArve Jakobsenstøttet og skrev en hilsenDette blir veldig bra. Vi er heldige som har så flotte løyper i nærområdet. Støtter med glede. 😄
- Anonym3 givere ga anonymt
- PØPeter Inge Østremstøttet
- Anonym9 givere ga anonymt
- AAnnastøttet og skrev en hilsenTakk for flotte skiløyper!
- Anonym11 givere ga anonymt
- JJolostøttet og skrev en hilsenTakk for fantastisk innsats for bygd og by!
- KAKristin Akslenstøttet og skrev en hilsenLangrenn i «egen bakgård» er unikt
- Anonym5 givere ga anonymt
Garasje til løypemaskin
63 680 kroner innsamlet
167 givere
, 7 dager igjen25% av 250 000 kr

Emblem IL Langrenn
Verifisert
Per Ove Brudeli står bak spleisenEMBLEM IDRETTSLAG mottar pengene
Siste aktivitet
- Anonym5 givere ga anonymt
- Espen Gillesvikstøttet og skrev en hilsenBra jobba
- Anonym5 givere ga anonymt
Hjelp Emblem IL Langrenn å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Per Ove Brudeli er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!