Hopp til hovedinnhold

Aktivitet

  1. Anonym
    5 givere ga anonymt
  2. EG
    Espen Gillesvik
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba
  3. Anonym
    5 givere ga anonymt
  4. TG
    Thorstein Gjerde
    støttet
  5. Anonym
    5 givere ga anonymt
  6. F
    Frank
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba, stå på! 😀
  7. AT
    Annlaug Teigene
    støttet og skrev en hilsen
    Dere gjør en flott jobb for bygda👍
  8. Anonym
    1 giver ga anonymt
  9. P
    Pål
    støttet og skrev en hilsen
    Takk for løyper
  10. LE
    Lars Eivind
    støttet og skrev en hilsen
    Heia dugnadsånd og flotte skiløyper!
  11. OE
    Oddbjørn Emblen.
    støttet og skrev en hilsen
    Veldig godt jobba alle sammen.👌👍
  12. SJ
    Stefan Jacobsen
    støttet
  13. Anonym
    10 givere ga anonymt
  14. L
    Linn
    støttet
  15. Anonym
    3 givere ga anonymt
  16. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba! Lykke til med innsamlingen!
  17. Anonym
    1 giver ga anonymt
  18. A
    Andrea
    støttet og skrev en hilsen
    Takk for innsatsen❄️🩵
  19. Anonym
    1 giver ga anonymt
  20. J
    Jannike
    støttet
  21. VG
    Viggo Gundersen
    støttet
  22. Anonym
    1 giver ga anonymt
  23. H
    Helene
    støttet og skrev en hilsen
    Tusen takk for den fantastiske jobben dere gjør.
  24. KH
    Kjell Eivind Holmen
    støttet og skrev en hilsen
    Flott satsing! Takk for gode spor!
  25. Anonym
    1 giver ga anonymt
  26. JC
    Jan Chirkowski
    støttet og skrev en hilsen
    Setter stor pris på jobben som gjøres på løypene. Dere gjør det til en trivelig vintersesong oppe på Østrem.
  27. Anonym
    8 givere ga anonymt
  28. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Tusen takk for jobben dere gjør 🤩
  29. GB
    Geir Ove Bueide
    støttet og skrev en hilsen
    Stå på!
  30. Anonym
    1 giver ga anonymt
  31. RA
    Ragnhild Akslen
    støttet og skrev en hilsen
    Flott at dere jobber for fellesskapet!
  32. MA
    Marianne & Audun
    støttet
  33. Anonym
    1 giver ga anonymt
  34. JS
    Jon Thomas Schjølberg
    støttet
  35. Ø
    Ørjan
    støttet og skrev en hilsen
    Tusen takk for supert arbeid med løyper!
  36. JG
    Jens Arne Gjørsvik
    støttet
  37. Anonym
    1 giver ga anonymt
  38. AJ
    Arve Jakobsen
    støttet og skrev en hilsen
    Dette blir veldig bra. Vi er heldige som har så flotte løyper i nærområdet. Støtter med glede. 😄
  39. Anonym
    3 givere ga anonymt
  40. Peter Inge Østrem
    støttet
  41. Anonym
    9 givere ga anonymt
  42. A
    Anna
    støttet og skrev en hilsen
    Takk for flotte skiløyper!
  43. Anonym
    11 givere ga anonymt
  44. J
    Jolo
    støttet og skrev en hilsen
    Takk for fantastisk innsats for bygd og by!
  45. KA
    Kristin Akslen
    støttet og skrev en hilsen
    Langrenn i «egen bakgård» er unikt
  46. Anonym
    5 givere ga anonymt

Garasje til løypemaskin

63 680 kroner innsamlet

167 givere
7 dager igjen
25% av 250 000 kr
Emblem IL Langrenn
Verifisert
Per Ove Brudeli står bak spleisen
EMBLEM IDRETTSLAG mottar pengene
Denne knappen åpner en modal med delingsknapper, hvorav den første heter «Del på Facebook».

Siste aktivitet

  1. Anonym
    5 givere ga anonymt
  2. Espen Gillesvik
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba
  3. Anonym
    5 givere ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Emblem IL Langrenn å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Per Ove Brudeli er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×