Hopp til hovedinnhold

Aktivitet

  1. AW
    Andreas Walle
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til med prosjektet!
  2. Anonym
    4 givere ga anonymt
  3. T
    TJ
    støttet og skrev en hilsen
    TJ
  4. Anonym
    3 givere ga anonymt
  5. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Gratulerer med flott åpningskonsert med Jan Eggum! Gleder meg til å oppleve flere konserter her!
  6. NL
    Nikolai Lockertsen
    støttet og skrev en hilsen
    Så bra opplegg!!! 🤩
  7. Anonym
    1 giver ga anonymt
  8. H
    Heidi
    støttet og skrev en hilsen
    Hurra for grønn lunge midt i deilige Møllebyen!
  9. TM
    Thomas Møller
    støttet
  10. H
    Heidi
    støttet og skrev en hilsen
    Gleder meg!!
  11. Anonym
    1 giver ga anonymt
  12. E
    Elise
    støttet og skrev en hilsen
    Så stas! 🌿
  13. Anonym
    1 giver ga anonymt
  14. LT
    Lars Thomas
    støttet og skrev en hilsen
    Masse lykke til! Takk for flott arrangement på fredagen ved åpningen av ny utescene😃
  15. Anonym
    1 giver ga anonymt
  16. PS
    Philip Dixon Sandberg
    støttet og skrev en hilsen
    For byrom og bybevegelser, hurra!
  17. Anonym
    1 giver ga anonymt
  18. A
    Anni
    støttet og skrev en hilsen
    Kjempebra tiltak! 🍀🌻🍀
  19. Anonym
    2 givere ga anonymt
  20. C
    Charlott-Renee
    støttet
  21. Anonym
    7 givere ga anonymt
  22. HI
    Hilde Ibsen
    støttet og skrev en hilsen
    Flott initiativ sier jeg som snart skal flytte til en gammel arbeiderbolig på Verket
  23. E
    Eirin
    støttet og skrev en hilsen
    Hurra for grønn lunge 👏👏🤩🌺🌻
  24. Anonym
    1 giver ga anonymt
  25. LO
    Lena og Ove
    støttet og skrev en hilsen
    Fantastisk! God arbeidslyst😊
  26. Anonym
    3 givere ga anonymt
  27. HC
    Helen Catrine
    støttet
  28. BO
    Birgerharry Olsen
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til.
  29. TL
    Thomas Leer
    støttet og skrev en hilsen
    Dere gjør en fantastisk jobb for byen!
  30. Anonym
    1 giver ga anonymt
  31. A
    Anita
    støttet og skrev en hilsen
    Støtter selvfølgelig nye kulturscener i Moss!
  32. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Senere generasjoner takker allerede.
  33. S
    Sindre
    støttet og skrev en hilsen
    Utrolig bra innsats for Moss!
  34. Anonym
    1 giver ga anonymt
  35. I
    Ingeborg
    støttet og skrev en hilsen
    Dette blir veldig bra. Kommer og luker i byhagen.
  36. Anonym
    1 giver ga anonymt

Utvikling av permanent scene/grønn lunge i Møllebyen

14 430 kroner innsamlet

48 givere
Avsluttet 20.06.2026
4% av 300 000 kr
Verifisert
Martin Martinius Sørhaug
står bak spleisen
LYSE NETTER MOSS AS mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Andreas Walle
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til med prosjektet!
  2. Anonym
    4 givere ga anonymt
  3. TJ
    støttet og skrev en hilsen
    TJ
Vis all aktivitet

Hjelp Martin Martinius Sørhaug å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Martin Martinius Sørhaug er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×