Jeg løper for kvinnehelse!
Det skal ikke være vondt å være kvinne. Til tross for at kvinner utgjør halve befolkningen, mangler vi fortsatt kunnskap om sykdommer og lidelser som primært rammer kvinner. Vi trenger å spre kunnskap, være en tydelig politisk pådriver og finansiere mer

