
Aktivitet
- MTMalin Tronstadstøttet og skrev en hilsenSyyyyyk innsats for en god sak💪🏼🧠
- Anonym2 givere ga anonymt
- AAAmazing Aprilstøttet og skrev en hilsenUtrolig imponerende og bra jobba 👏👏
- MMay-Brittstøttet og skrev en hilsenDere er gode 💪
- Anonym5 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenRørt til tårer av deres prestasjon❤️
- YAYassine Ababristøttet og skrev en hilsenGrattis bror
- PPatrikstøttet og skrev en hilsenMenn wallah
- EErnestasstøttet og skrev en hilsenGratulerer!!!!
- Anonym1 giver ga anonymt
- CCamillastøttet og skrev en hilsenHelt rått!!💪🏼💪🏼
- Anonymstøttet og skrev en hilsenSykt bra jobba gutta! Ekstremt imponerende av dere
- RKRamune Kastaljanovastøttet og skrev en hilsenKjempe stolt 👍🏼❤️
- Eestella_runsstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- EErvinasstøttet og skrev en hilsenVeldig bra jobba
- Anonym2 givere ga anonymt
- EEstella_runsstøttet og skrev en hilsenHeia heia
- HHildestøttet og skrev en hilsenEn enorm prestasjon. Har vært morsomt å følge reisen deres. En viktig sak å støtte og belyse🙌
- Anonym1 giver ga anonymt
- TTrudeKNstøttet og skrev en hilsenStå på, det står respekt av det dere gjør, saken dere har valgt og at dere representerer Søndre Nordstrand på nydelig vis 💪🏽🏃🏽♂️💜🌻
- Anonym1 giver ga anonymt
- HGHanne Gylterudstøttet og skrev en hilsenFor Herman 💙 #68
- Anonym1 giver ga anonymt
- VDVan Danstøttet og skrev en hilsenMaskiner & brødre! 💪🏽❤️ #jerniaboyz
- Anonym2 givere ga anonymt
- Nnestastøttet
- SMSaif Mathiasstøttet
- Anonym5 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenFlott initiativ
- IIsra 👶🏻støttet og skrev en hilsenHeia pappa ❤️
- Anonymstøttet og skrev en hilsenDere er så nær… dere er rå!
- Anonym7 givere ga anonymt
- BBjørnstøttet og skrev en hilsenStå på Gutta , imponert og flott tiltak for en viktig sak ❤️
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenInspirerende🔥
- YBYassin El Bstøttet og skrev en hilsenKjør gutta!! Heier på dere
- Anonym1 giver ga anonymt
- HJHadj Mekkaoui Jrstøttet og skrev en hilsenFor en inspirerende og imponerende tur, dere er rå 🏆🤩
- Anonym1 giver ga anonymt
- NNijolestøttet og skrev en hilsenJeg er veldig stolt av deg❤️
- Anonym2 givere ga anonymt
- MAMohammed asartanstøttet og skrev en hilsenLets gooooo
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenImponert 💪
- CChrisstøttet og skrev en hilsenKrigere!
- CCinnastøttet og skrev en hilsenLykke til på turen. Dere er helt rå
- Anonym1 giver ga anonymt
- ♥️støttet og skrev en hilsenHeier på dere♥️
- UUlrikstøttet og skrev en hilsenImponerende! 💪🏼💪🏼
- KKestasstøttet og skrev en hilsenBra jobba 💪Lykke til, jeg håper du når rådet ditt.
- BBerfinstøttet
- Anonym4 givere ga anonymt
- MMagnistøttet og skrev en hilsenFantastisk innsats. ❤️❤️
- TTorfinnstøttet og skrev en hilsenFlott😊
- HSHarald og Reidun Strandstøttet og skrev en hilsenFlott initiativ
- Anonymstøttet og skrev en hilsenDere er rå!
- Anonym1 giver ga anonymt
- IImanstøttet og skrev en hilsenStå på dette klarer dere ! Utrolig stolt 💪 Husk dere kjemper for en utrolig viktig sak 🥹 Let's go 💪
- AAnnstøttet og skrev en hilsenGrymt initiativ för en viktig sak. Håll i och håll ut, hela vägen till Stockholm!! /Alvar S. mamma & pappa ❤️
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHelt rått💪
- Anonymstøttet og skrev en hilsenStå på Ababri!
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenStå på, fuckings maskiner!!
- Anonym1 giver ga anonymt
- OBOle Bangsteinstøttet og skrev en hilsenDere er helt rå gutta! Stå på og ikke gi dere! Husk at hvert skritt betyr noe! Stolt av dere!
- Anonymstøttet og skrev en hilsen👏👏👏
- EMErica Møllevoldstøttet og skrev en hilsenImponerende innsats 🫰du/dere er RÅ 💪
- Anonym2 givere ga anonymt
- AZAyoub Zstøttet og skrev en hilsenDIMA MAGHREB❤️❤️🔥🔥
- Anonymstøttet og skrev en hilsenVeldig imponerende! Gøy å følge med! Lykke til!
- FFiskumstøttet og skrev en hilsenDere er rå🔥
- MMelinastøttet og skrev en hilsenMental helse er så sykt viktig, kult prosjekt 🤍
- KKarolinestøttet og skrev en hilsenKjør på! 🏃💨 random tiktokfølger som digga insjet!
- Anonym2 givere ga anonymt
- SNStian Nedrejordstøttet og skrev en hilsenMasse lykke til med løpet 💪
- IIdastøttet og skrev en hilsen👏🏻👏🏻
Hver Steg Betyr Noe |Vi løper Oslo Stockholm for Mental Helse Ungdom
33 660 kroner innsamlet
107 givere
, 6 dager igjen112% av 30 000 kr

Løpefolket
Verifisert
Ahmed Ababri står bak spleisenSiste aktivitet
- Malin Tronstadstøttet og skrev en hilsenSyyyyyk innsats for en god sak💪🏼🧠
- Anonym2 givere ga anonymt
- Amazing Aprilstøttet og skrev en hilsenUtrolig imponerende og bra jobba 👏👏
Hjelp Løpefolket å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Ahmed Ababri er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
