Takk for støtten så langt! Den betyr svært mye, men vi er fortsatt ikke i mål.
Solum Bokvennen skal forbli et selvstendig forlag, et forlag som vi vet betyr mye for mange. Men vi er altså ikke helt i mål ennå og trenger fortsatt hjelp – slik at det siste mellomstore allmennforlaget i Norge ikke forsvinner. Nøl ikke med å fortsette å formidle muligheten til å bidra i spleisen til venner, kjente og ukjente. Det betyr svært mye. Besøk eller anbefal gjerne også vårt store boksalg på www.solumbokvennen.no der vi har hentet frem et stort antall titler fra forlagets enestående katalog. Besøk også gjerne Norges eneste litterære månedsavis BLA. Vi trenger våre lesere og våre lesere trenger oss!

