
Aktivitet
- Anonym5 givere ga anonymt
- KHKristin Husebystøttet og skrev en hilsenFredrik🙏🏻🙏🏻Imponerende😉Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det Kristin
- MBMette Bjørnsenstøttet
- SSisselstøttet og skrev en hilsenGodt jobba 😊Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk
- ENEllen Oma Nordstrømstøttet og skrev en hilsenFantastisk jobb og gjennomført tur Fredrik. 🎉Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk Ellen 🤩
- Anonym1 giver ga anonymt
- JLJon Llewelynstøttet og skrev en hilsenLykke Fedda! Utrolig kult 👍💪Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Thanks buddy!!!
- BDBen Doverstøttet
- JJørgenstøttet og skrev en hilsenNå får de andre gutta bidra med en hundrings hver, så er du der! 😄Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Hahhaa ja godt du passe på de
- TTonjestøttet og skrev en hilsenDu e god Frederik! Godt jobba!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk Tonje!
- MSMorten Sstøttet og skrev en hilsenVel blåst for gjennomført tur og viktig tema🙏 Du e ein helt🙌Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk for det Morten
- DDstøttet og skrev en hilsenBra opplegg!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
🤩
- HBHanne Oma Bergostøttet og skrev en hilsenKjempebra initiativ og sinnsykt bra gjennomført, Fredrik 👏👏👏Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk Hanne. Og takk for all støtte du alltid gir meg, sette veldig pris på det
- KGKurt & Grystøttet og skrev en hilsenFlott initiativ og rå turFredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk te dokker begge to. Dokker e rå!!
- SSignestøttet og skrev en hilsenRått!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk!
- KKentstøttet og skrev en hilsenDu e ein maskin!!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Du e maskin!
- AAashildstøttet og skrev en hilsenLykke til med innspurten av innsamlingen Fredrik! Håper du nå tar en velfortjent ferie.
- RGRune Grasdalstøttet og skrev en hilsenMeget bra jobbet👍Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det!
- Anonym2 givere ga anonymt
- BBBestefar og 6 barnebarnstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- STSilje Thomsenstøttet og skrev en hilsenUtrolig bra jobba, Fredrik! 💪🏼 Veldig viktig sak du setter fokus på 🥰Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det Silje
- Anonym2 givere ga anonymt
- RFRune Folstadstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- RMRolf Marvinstøttet og skrev en hilsenBra FredrikFredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk for det Marvin.
- Anonym4 givere ga anonymt
- GGunnarstøttet og skrev en hilsenGratulere med vel gjennomført - håper du har opplevd det kjempeviktige mangfoldet på denne kloden vår - og at du kjemper vidare for det - anerkjennelse av mangfold er forusetninga for god mental helseFredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det Gunnar
- Anonym1 giver ga anonymt
- KPKarianne Lundberg Pettersenstøttet og skrev en hilsenGratulerer med godt gjennomført tur! Kjekt å følge deg på turen, takk for at du deler naturen, opplevelsene og generelle turtips!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk for det Karianne
- MLMorten A Lindelandstøttet og skrev en hilsen💪🏻💪🏻😃Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
😁😁😁
- MWMarianne Weenstøttet og skrev en hilsen🎉💥Well done, gode Fredrik! Fantastisk bragd! 🎉💥🥰Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det Marianne
- Anonym1 giver ga anonymt
- BSBente Johnsen Salgadostøttet og skrev en hilsenFølger deg hver dag, og heier på deg!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk Bente. Det setter jeg veldig pris på :)
- KHKarin Hustoftstøttet og skrev en hilsenJeg heier på deg Fredrik! 🥰👌 du er helt rå! Lykke til på de siste etappene og God påske til deg! Stor klem KarinFredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk Karin. Kjekt å hørra.
- Anonym3 givere ga anonymt
- MMagnestøttet og skrev en hilsenJises for ein maskin 💪🏻💪🏻Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Hahah takk for det 💪🏽
- HHHåvard Hstøttet og skrev en hilsenRåe mann!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk takk
- Anonym3 givere ga anonymt
- HAHåvard Astøttet og skrev en hilsenStå på!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk for det
- Anonym2 givere ga anonymt
- UHUnny Iren Haugenstøttet og skrev en hilsenMasse lykke til😊Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk
- DWDag Waldenstrømstøttet og skrev en hilsenMe er med deg den siste biten mot målet FredrikFredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk for det Dag!!!
- OFOve Martin Fjellhøystøttet og skrev en hilsenJeg er imponert av det du har oppnådd!!!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det
- HBHanne Oma Bergostøttet og skrev en hilsenLykke til og nyt hver meter av siste etappe, Fredrik. Veldig gøy å få følge deg på enda en «Fredrik spesial»-tur. Kjempeimponert over både planlegging, fysisk og psykisk innsats og alt du deler 😀Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk Hanne. Kjekt å høre fra deg
- Anonym2 givere ga anonymt
- SHSnefrid Huthstøttet
- TTonystøttet
- LLisestøttet og skrev en hilsenLykke til med innspurten 👏👍💪 Du gjør en forskjell for mange! Med dette!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk for det. Og håper det ja
- TTovstøttet og skrev en hilsenDu e rå!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk takk mann!!
- GGosiastøttet og skrev en hilsenDu e så flink👏🏼heia!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk Gosia
- RRunestøttet og skrev en hilsenBra jobba, lykke til videre, du er god👍Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det Rune, sette pris på det
- BMBjarte Melingstøttet og skrev en hilsenHilsen gjengen på Madla🔥🩵 Me heie masse på deg!!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Woop woop. Tusen takk alle sammen. Veldig kjekt på hørra
- Anonym1 giver ga anonymt
- 👏👏støttet og skrev en hilsen💪💪
- OFOve Martin Fjellhøystøttet og skrev en hilsenLYKKE TIL MED INNSAMLINGEN OG RESTEN AV TUREN!!!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det, og takk, det blir knallbra
- AAashildstøttet
- Anonym5 givere ga anonymt
- SStinestøttet og skrev en hilsenDu er en sann inspirasjon!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Awww. Tusen takk for hyggelige ord. Det varmer
- CCharliestøttet og skrev en hilsenFortsatt god turFredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det
- Anonym2 givere ga anonymt
- PPerstøttet og skrev en hilsenFortsatt god turFredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det!
- IIngerstøttet
- Anonym4 givere ga anonymt
- ILIna Linnekastestøttet og skrev en hilsenVeldig god sak❤️god tur videre!Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det :)
- Anonym2 givere ga anonymt
- RRunestøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LKLaila Klungtvedtstøttet og skrev en hilsenStå på. Du gjør en viktig jobb.👍Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for støtte og gode ord
- ABAsbjørn Bøhlerstøttet og skrev en hilsenGod tur videre! Imponerende med 80km på to dager🤩Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Takk for det. Og ja var ganske fornøyd med de dagene ja, selv om bena ikke var like fornøyde
- RRebeccastøttet og skrev en hilsenKnall bra så langt👏🏼👊🏻 god tur videre! 🤗Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det
- KKariannestøttet og skrev en hilsenHeier på deg og på saken👏🏼👏🏼😃Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk for det
- Anonym1 giver ga anonymt
- MHMay helen huthstøttet og skrev en hilsenMasse lykke til 💙Fredrik Huth JensenInnsamlerett år siden
Tusen takk
- Anonym1 giver ga anonymt
Sør-Amerika på tvers for Mental Helse Ungdom
102 300 kroner innsamlet
Siste aktivitet
- Anonym5 givere ga anonymt
- Kristin Husebystøttet og skrev en hilsenFredrik🙏🏻🙏🏻Imponerende😉
- Mette Bjørnsenstøttet
